Zamieszczone przez mati160
Kody błędu 19561 i 17965
Zwiń
X
-
Mam taki programik Vag com v311 i czy ktoś by mógł mi powiedzieć jak sprawdzić nim kąt wtrysku bo sprawdzałem vwtool i wywaliło mi że mój kąt to 34 i czy to moze powodować że ciężko odpala?? Mam 110km tdi i ostatnio mi po przekroczeniu 120km/h wywala kątrolke i brak mocy a wywaliło mi tylko te błędy. Aha i czy coś się ustawia jeszcze vagiiem żeby lepiej palił i zbierał się (chodzi mi o to żeby to była prawdziwa 110)??
Komentarz
-
-
kryzys554, Twoje błędy to:
17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
Ewentualne objawy
Redukcja mocy
Limp trybie
Możliwe przyczyny
Zwiększenie ciśnienia zbyt wysoka
Węże / Rury niewłaściwe podłączony, odłączony, zablokowany lub nieszczelny
Kontrola ciśnienia wadliwe ładowarki
VNT (zmienna dyszy turbo): dysze zatrzymany
Zawór elektromagnetyczny do sterowania ciśnienia doładowania (N75) wadliwe
Możliwe rozwiązania
Sprawdź Węże / Rury / Components
Zawór elektromagnetyczny do sterowania ciśnienia doładowania (N75)
Sprawdzić / wyczyścić / wymienić Charge Pressure Control
Sprawdzić / wyczyścić mechanizm zmiennych dysz
19561/P3105/012549 - Zawór klapy kolektora dolotowego (N239): Open lub zwarcie do masy
Ewentualne objawy
Silnik kręci na zamknięcie
Możliwe przyczyny
Okablowanie obwód otwarty lub zwarcie do masy
Zawór klapy kolektora dolotowego (N239) wadliwe
Możliwe rozwiązania
Sprawdź okablowanie na obwód otwarty lub zwarcie do masy
Zawór klapy kolektora dolotowego (N239)> Test wyjścia"Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"
Komentarz
-
-
kryzys554, w złym miejscu szukasz przyczyny trybu awaryjnego po przekroczeniu 120 km/h i cieszkiego palenia .srawdz kat wtrysku na silniku nagrzanym min. do 80 st .powinien miec ok 50 w BS 00 poz.2 .co do spadku mocy to zrób logi dynamiczne z bloku 3 8 11 i wklej wtedy do tematu .mozesz jescze sprawdzic opornosc n75 powina wynosic ok 20 omów .n 239 jest odpowiedzialny za gaszenie silnika i jesli jest nie sprawny to bedzie rzucało silnikem przy gaszeniu .jesli chcesz go sprawdzic zrób test elementów wykonawczych przy zapalonym silnku ,silnik powinien zgasnoscdiagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
A to jest płatne czy za free??
[ Dodano: Sro 30 Lis, 11 20:15 ]
Blok 008 NOT AVAILABLE (dlaczego???)
Blok 003 Log (1 - 003)
Blok 011 Log (0 - 011)
Komentarz
-
-
przeczytaj to i zgodnie z tym zrób jeszcze raz logi http://www.clubtt.pl/vag-com/3335-za...styka-vag.html oczywiscie z bloków 3,8,11diagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
Chłopaki sprawa z błędami rozwiązana w pierwszym przypadku kabel na prostym odcinku przy podszybiu przecięty (już polutowane), jeśli chodzi o ten błąd z turbiną to gruszka była cała przerdzewiała (wymieniona), teraz tylko problem bo świece krótko grzeją (kontrolka gaśnie po 3-5s, przekaźnik słychać w tym samym czasie i napięcie od świec też jest odłączane w tym samym czasie (sprawdzałem żarówką). Wiecie może czy to norma czy coś jest uszkodzone?
Komentarz
-
Komentarz